fredag 30 januari 2009

Bevis på min intelligens

Idag fick jag en present av min matte som hon köpte på dagiset. Vet ni vad min dagisfröken sa när matte undrade om hon trodde att jag skulle fixa att använda prylen??? Jo, fröken frågade om jag var intelligent - klart att jag är...!!! *förnärmat fnys* Hur som helst - jag bevisade ganska snabbt min intelligens här hemma genom att lära matte och husse hur man använder sig av aktivitetsprylen. Det var ju hur lätt som helst - var ju bara att sätta ner en tass på plattan eller slicka lite på den så rörde den sig vips dök maten upp i hålen... Inte fan behöver man vara smart för en sådan sak heller...!!! *flinar glatt*

1 kommentar:

  1. Vi intelligenta vovvar är allt ursmarta. Men visa inte för mycket bara, för då kan din matte få för sig att du ska lära dg en massa onödiga saker.
    //Amos

    SvaraRadera