torsdag 7 maj 2009

Hur länge orkar de stå emot...???

Just nu håller jag på att testa min matte och husse - för att se hur länge de orkar se min olyckliga min om morgnarna när vi kommit till dagis... (Ja, jag vet - det är jättekul att vara hos polarna på dagis men det behöver jag väl inte erkänna för mina ägare, heller...?!?!)
Jag piper högljutt, står på baktassarna och håller ett stadigt tag med framtassarna runt husses ben - med matte kör jag istället tekniken "hålla handen" som hon tycker är riktigt mysigt. Hon står gärna kvar en stund extra för att se hur länge jag orkar stå på det sättet.
Hittills har jag dock inte lyckats med mitt huvudsyfte: få följa med husse eller matte till jobbet. Men jag ska fortsätta kämpa, så kanske jag kan få följa med dem - och få busa med alla deras kompisar på jobbet. Jag jobbar på det... *ler*
Tror nog att jag skulle bli väldigt omtyckt av alla - och få mycket godsaker och klappar... För vem kan väl motstå en så gullig och gosig hund som mig...???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar