torsdag 18 juni 2009

Äntligen!!!

Yipee, idag kommer husse äntligen hem igen!!! Känns som om han inte varit hemma på evigheter - men matte säger att det bara är en vecka. Men jag har saknat honom så oerhört mycket att jag nästan längtat ihjäl mig...
Han kommer inte att behöva tvätta ansiktet för det hjälper jag gärna till med. Han lär få sig ett helt gäng med slickar från mig innan jag har hälsat klart på honom... *ler* Hoppas att han har köpt något roligt till mig när han var bortrest - det tycker jag faktiskt att han borde ha gjort med tanke på att jag har saknat honom så mycket...
Just nu sitter jag på dagis och väntar på att matte ska komma och hämta mig. Så att vi kan åka hem och se var i huset vi hittar husse...
Here I come, husse - välkommen hem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar