fredag 10 juli 2009

Matte saknar husse

Igår åkte vi hem till mormor och Nellie. Matte skyllde på att det var JAG som behövde leksällskap, men jag tror nog att det även var hon själv som behövde ha någon att prata med. Ser ut som om hon saknar husse en hel del...
När vi skulle åka hem igen igår följde mormor och Nellie med hem till oss. Men Nellie är tråkig för hon vill inte busa lika mycket som jag vill... Hon vill helst krypa in under mattes soffa och sova - men jag är snabbare än henne och hinner för det mesta spärra hennes framfart till soffan. Möjligen hinner hon fram till pallen att gömma sig under - men dit når jag med min nos och försöker locka ut henne... Jag saknar verkligen mina polare på hunddagis - där har man åtminstone alltid någon som vill busa med mig... *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar