torsdag 2 juli 2009

"Pappa, kom hem...!!!"

Husse har åkt till Malaysia igen - jag undrar vad det är för något. Är det en ny hund, ett jobb eller är det ett land - ingen berättar något för mig... *suck* Första kvällen var jag lite förvirrad - nu har jag resignerat och insett att det är matte och jag ett tag framöver...
"Jaså, du ligger där du" tänkte jag och tittade på matte som lade sig på sin sida av sängen första kvällen vi var ensamma hemma.
"Och här sitter jag."
Jag tittade mig omkring och funderade över vart husse tagit vägen. Och så tänkte jag ännu en gång att "här sitter jag, och där ligger du - men var f-n är HUSSE???".
Matte såg nog min oro, så jag fick ett tuggben av henne att roa mig med. Så där låg jag och grubblade över varför husse valde det där j-a Malaysia istället för att vara hemma hos MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar