tisdag 22 december 2009

Nu har jag lessnat...

...på snön!!! OK, snö är kul - i lagom mängd. Men det är inte kul att varenda gång man ska ut och göra sina behov bli kall om magen för att man tvingas skutta ner i den djupa snön... Jag har för korta ben, så är det bara...
Tack och lov för min snälla matte och husse observerat detta problem! De har skottat bort snön på en liten bit av tomten, så att jag kan gå ut och nattkissa utan att bli kall om tassar och mage.
Trots att snön fastnar på hela mig (matte brukar säga att jag ser ut som en liten snöboll när jag kommer in) hoppas jag ändå inte att Tomten kommer med en heltäckande vinteroverall åt mig, för då kommer jag att protestera!!! För hur varmt och skönt det än låter, så skulle jag ju se ut som en tönt - och det vill jag INTE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar