onsdag 25 augusti 2010

Hundväder...

Är det någon annan som inte heller tycker om regn??? Själv hoppar jag helst förbi vattenpölar, eller försöker undvika att kliva upp i blött gräs - det är ju läbbigt att bli kall om fötterna... Men matte brukar LYFTA ut mig på gräsmattan om jag vägrar för länge - dumma matte!!! Inte heller är det skönt att bli blöt om ryggen - så jag hoppas att matte förstår vad jag vill ha (se bilden).

Tänk, vad mysigt det vore att kunna ta en härlig långpromenad i regnet - utan att behöva bli lockig i min tjocka, fina päls...

2 kommentarer:

  1. Du menar väl inte att ha en sån läskig grej på ryggen, min lillmatte använder en sån på sitt huvud, dom är ju skitläskiga......ALDRIG säger jag bara, men vatten, blir mer ok för varje gång i duschen o i havet, men regn, NEJ tack, kommer ju från alla håll.
    Nos Lowis

    SvaraRadera
  2. All typ av vatten är läbbigt - om det så kommer från en slang eller från himlen... Nä, tacka vet jag ett eget paraply...

    SvaraRadera