måndag 3 januari 2011

Myspys med husse

Vad mysigt jag haft det idag... Matte smög iväg tidigt till jobbet - husse och jag fick sovmorgon och kunde sova ganska så länge på förmiddagen. Därefter blev det god frukost, vila, promenad, vila, lekstund, promenad och ytterligare vila - kan man ha det bättre??? Sedan kom matte hem och då blev jag så glad så jag nästan kastade omkull henne med mitt hoppande och skuttande - och så blev det middag (och lite köttbullar). Jag tror att matte och husse tycker om mig - jag tycker i alla fall om dem...
Imorgon fortsätter min semester - behöver inte gå till dagis förrän nästa vecka... Jag tycker om att husse är ledig och hemma med mig - han är nog bäst i alla fall...

1 kommentar:

  1. Ahhh husse är bäst hos mig med!
    Matte försöker vinna elsa!
    Jag som va mattes önske/drömhund!!! Men husse ÄR Bäst!!
    Lowis

    SvaraRadera