tisdag 3 februari 2009

Tre kvartal

Grattis på mig - igår fyllde jag faktiskt hela tre kvartal... Husse köpte hem semlor igår kväll - men tror ni att JAG fick vara med att äta??? *grrr* Nä då, det enda jag fick var min tråkiga hundmat och köttkonserv - fick inte ens slicka av tallriken med gräddresterna... Jag tycker att det är orättvist!!!! Det var ju faktiskt MIN dag igår!!! Undrar om mina syskon har det lika tråkigt som jag... *suck*
I ren frustration (och för att visa matte och husse hur sur jag var) attackerade jag varenda mjukisdjur med pipljud i och störde mina ägare när de ville titta på TV... Jag körde alltså med högljudd protest. De fick skylla sig själva, tyckte jag.
Hoppas att de nu har förstått vad jag förväntar mig på min 10-månadersdag - då vill jag faktiskt ha något riktigt gott. Min favoritmat just nu är crabfish... *slick runt nosen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar