torsdag 12 mars 2009

Fina flickor går inte ut nakna...

Hör och häpna - husse och matte törs äntligen släppa ut mig utan koppel. De har tydligen börjat förstå att jag inte skulle smita från dem - det enda jag vill är ju att få gå ut och göra mina behov...
Men häromkvällen ville husse att jag skulle gå ut och kissa natt innan vi kröp ner i sängen. Han öppnade ytterdörren och sa åt mig att gå ut på tomten, men hallåååå...!!! Sätt på mig kläder först, tänkte jag och stod lugnt kvar i hallen och glodde på honom. Matte verkade förstå vad jag ville, så hon sa åt husse att åtminstone sätta på mig halsbandet. Såja, nu kände jag mig helt plötsligt inte så naken och tordes gå ut i snön. Och dessutom - *brrr* vem går ut naken i det här vintervädret????
Ibland tycker jag nästan att husse är lite tokig... *fnissar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar