torsdag 19 mars 2009

Husse på utställning

Äntligen!!!! Nu är det husses tur att gå på utställning - se länk: http://www.youtube.com/watch?v=pcQtGZvzXvE
Hörde nog hur matte fnissade och mumlade för sig själv att "jaha, kan jag även gå i ringen med honom? Det visste jag inte... Kanske göra ett försök - men vi lär väl inte vinna... *suck*". Och ska jag vara ärlig tror jag att matte har rätt - husse är nog inte lika duktig som vad jag är, så han lär väl tyvärr inte få med sig någon vinstrosett hem...

1 kommentar:

  1. Jag tror jag dör av skratt!!!!
    Det är ju precis så som en hundutställning uppfattas av dem som inte är insatta (och även av oss som är det ibland också när vi undrar vad f*n vi håller på med egentligen!). Kan inte sluta skratta :)
    Titta in även på klippet "VM i Lättfotad sällskapshund". Helt hysteriskt kul det med!
    Kram,
    Pernilla

    SvaraRadera