torsdag 26 mars 2009

Nu är det snart dags igen...

Jaha, då var det då snart dags för utställning igen - hörde att matte skrev en anmälan till en utställning i Västerås den 26 april. Och jag tror faktiskt att det är jag - och inte husse - som får gå i ringen och visa upp mig. Annars skulle matte garanterat bli grymt besviken - husse skulle aaaaldriiig klara sig bra i konkurrensen bland andra gubbar *flinar glatt*. Med mig i ringen finns det ju i alla fall en liten chans till att det ska gå bra...

1 kommentar:

  1. Du fixar det, syrran! Bry dig inte om husse, kör ditt eget race. Skulle du tröttna på de där utställningarna så har jag ett tips: Full fart in bland kardborrarna och det dröjer länge innan den pälsen kan visas på en utställning. Som jag...
    Good Luck!
    Din tillgivna syster Agnes

    SvaraRadera