måndag 27 april 2009

Min dag!!!

Snart är det min 1-årsdag - den 2 maj fyller jag år. Husse och matte har bjudit närmsta familjen på kalas. Förhoppningsvis får jag massor med presenter - och något gott att äta... På min önskelista står det tuggisar (favoriter) och kanske även en liten pipleksak. Och matte kan nog fixa en härlig bakelse fylld med det allra bästa jag vet: crabfish! Vilken höjdardag det ska bli, känner det redan på mig...
Det tisslas och tasslas väldigt mycket därhemma just nu, och jag försöker fladdra med öronen för att höra vad de säger. Men matte och husse verkar pratar i koder, för jag hör inte att de nämner något om presenter till mig. Men eftersom de säger att jag är det bästa de har, så känner jag mig ganska säker på att bli ordentligt uppvaktad!
Man känner sig faktiskt lite skitviktig när man vet att kalaset närmar sig, och att alla kommer på besök bara för MIN skull!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar