fredag 24 april 2009

Västerås - here I come...

Nu börjar jag ana vad som är på gång: ikväll blev jag skrubbad, imorgon ska jag bli trimmad och dessutom tog matte fram utställningskopplet och trädde över huvudet på mig (fast jag försökte faktiskt smita - men hon var snabbare än mig... *surar*). Matte tog fram mutor åt mig i form av små bitar Mariekex och sa åt mig att gå fint vid hennes vänstra sida. Fokuserad som jag var på lite godis gick jag perfekt och fick äta kex - matte var jättestolt och talade om att jag kommer att vinna över alla andra byrackor som finns på utställningen i helgen... *ler* Därefter tog hon av mig kopplet, beordrade mig återigen till sin vänstra sida - och fortfarande med mutor i näven åt mig. Jag gick lika fint utan koppel så kanske jag kan få gå i ringen utan det där tråkiga kopplet runt halsen i helgen.
Jag tar på mig min vinnarskalle på söndag och hoppas skrämma de andra jyckarna genom att visa upp hur fin jag är och hur duktigt jag beter mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar