torsdag 16 april 2009

Semester - vad är det???

Är det någon som vet vad "semester" är? Min matte och husse har i alla fall varit på en sådan sak och kom hem igår. Husse är jättebrun så man undrar ju vad man gör på en semester egentligen... Själv brukar jag bli lite brun (och smutsig) när jag leker i lervälling men jag tvivlar starkt på att det är det som husse har gjort...
Matte och husse lämnade mig hos min "farmor och farfar" när de stack ifrån mig. Där har jag varit och myspyst med dem i några veckor. De har tyckt att det var jättemysigt när jag kurade ihop mig i deras säng, sov intill dem i tv-soffan och lekte med mina pipleksaker när de inte hade tid med mig. Tror faktiskt att de saknar mig lite idag... *ler*
Nu är mina ägare i alla fall hemma - och jag har fått gå till dagis igen. Tillbaks till alla polarna!
Nästa saker som händer härnäst är:
  • utställning i Västerås den 26 april 2009 samt
  • födelsekalas för mig den 2 maj 2009. Stort grattis på mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar