söndag 30 augusti 2009

Läcker brud i kortkort...

Matte gav upp det där med trimningen av mig denna gång - hon fick värk i nacke och arm... Så istället blev min dagisfröken tillfrågad om hon inte kunde rycka det sista som skulle göras. Och tro mig, att när matte kom och hämtade mig i fredags och fick höra att jag hade varit exemplarisk på trimbordet (jag somnade medan pälsen trimmades bort) så sken hon som en sol... För visst är jag väl fin i kortkort??? *ler*
Och i lördags kom husse hem från Malaysia ännu en gång, och det är alltid så kul när han kommer hem - för då får jag alltid en ny leksak av honom... Denna gång var det en röd pipleksak i form av en liten djävul - och tro mig, den piper rent vidrigt så matte och husse ser förtvivlade ut... *fniss*

1 kommentar:

  1. Tjusig sommarfrisyr Agnes!
    Vilken snäll dagisfröken du har :)
    Hälsa matte och husse och så hoppas vi att vi ses snart igen!!!
    Kram, valpmatte Pernilla

    SvaraRadera