tisdag 1 september 2009

Häftig doftupplevelse

Fattar inte varför matte blev sur på mig idag... Jag ville ju faktiskt bara lukta gott - och tänkte rulla mig i ett slafsigt, blött och ruttet plommon. Enligt min nos luktade det jättegott och jag blev sååå sugen på att få dofta så hela dagen lång... *suck*
Senare på dagen, när jag var ute på altanen, upptäckte jag något som gick långsamt på en av brädorna. En snigel med hus - häftig leksak!!! Men matte upptäckte även denna gång vad jag höll på med och bannade mig... *surar* Jag gjorde ju faktiskt bara ett litet hål i skalet och ville se hur snigelns hus såg ut på insidan - vad är det för fel på det...???
Ibland tycker jag faktiskt att min matte är väldigt, väldigt grinig och tråkig... *suck* Jag får aldrig göra något skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar