onsdag 28 oktober 2009

Hoppas farmor har flås...

Idag är det dags för mig att leva pensionärsliv - matte frågade imorse om jag ville åka till farmor och farfar istället för till dagis, och det lät ju inte helt fel. Det innebär mycket gos och tv-tittande, och många härliga promenader. Men vad jag inte förstod förrän vi var där var att jag skulle bli kvar över natten! Lurad igen, alltså... *suck* Jag tycker väldigt mycket om gammelpersonerna, men jag vill ändå helst vara hemma hos min matte!
Men farmor sa att det var jag som fick bestämma takten när vi gick ut på promenad, så då talade matte om för mig att jag skulle springa varvet runt så att farmor fick mycket motion... *flinar* Hoppas att farmor har rejält med flås, för jag är i toppform och vill SPRINGA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar