söndag 4 oktober 2009

Nya kläder

Idag har jag tvingats prova täcket jag hade förra vintern. Matte skrattade så jag trodde hon skulle göra på sig, när hon kämpade för att sträcka bandet runt bröstkorgen på mig och till slut insåg att det liksom inte längre passade. Jag har blivit lite kraftigare och kardborrbandet nådde knappt runt längre - det var bara ungefär en halv cm som kunde fästas fast. Vilket gjorde att så fort jag andades så höll det sig inte kvar där längre... *flinar*
Nu sitter matte framför datorn och kollar efter något snyggt plagg till mig inför vintern - hoppas att hon inte hittar något skrikigt grisrosa, illrött eller någon annan läbbig färg - jag vill ju inte bli utskrattad av polarna. Jag kör helst med svart!

2 kommentarer:

  1. Syrran, håll på dej för farao! Vi snusse-girls tar inte på oss vad som helst. Fast själv får jag väl ta över någon gammal bralla från Tansi, men kag tänker PROTESTERA!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vann (nästan) kampen om nya kläder - fick ett täcke i den härliga färgen gråbrunt. Men dessvärre lyser jag ändå som värsta lysmasken eftersom det sitter reflexer längs hela ryggraden på mig... *suck*

    SvaraRadera