måndag 8 februari 2010

Slut på allt det goda...

*suck* Jaha, då har matte och husse bestämt (utan att fråga mig vad JAG tycker) att jag borde gå ner lite i vikt och att jag inte ska få så mycket godis... *grrr* Man kan bli sur för mindre, eller hur??? Och det där bestämde de, när de fikade igår kväll - och själva åt de kanelbullar!!! Själv fick jag inget - har ni hört vilka taskiga typer jag bor hos???
De har möjligen inte tänkt på att sympatibanta med mig??? Nädå, det är tydligen bara JAG som är för rund om magen... *suck*

1 kommentar:

  1. Lowis snackar...ÅHHHHH vad jag lider med dig, godsaker som är SÅÅÅÅ gott. Själv så springer jag rätt ofta med mina så jag är mer tunn säger dom, speciellt nu efter min sjukdom. Hade ju magkatarr nyligen, har varit lite för stressad tror dom.
    Men du ska veta vad jag tycker synd om dig, jag lovar att tänka på dig varje kex jag får. Husse och jag fikar innan han ska jobba kväll, då vet inte matte hur mycket och vad jag får för gott, men hon har kommit på att det är dom bästa stunderna jag vet.
    Nos på dig, jag tror dom sett fel eller vägt dig på fel våg, tvinga upp dem på vågen så ska du få se att det finns för många kilon, och dom ska plocka bort kanelbullen.

    SvaraRadera