måndag 29 mars 2010

Snöslask och lervälling

Varför kan man inte få gå omkring och lukta hund??? Häromdagen sniffade matte på mig och sa att jag luktade illa, och stoppade ner mig i badkaret och spolade av mig... Hon tyckte att jag var smutsig när hon såg all sand som rann ur min päls när hon schamponerade mig... Men vaddå, det är ju helt naturligt att bli lortig när det är så här slaskigt ute!!! Och det är ju så mysigt att klafsa med tassarna i den där mjuka slabbiga leran som dykt upp under snön... Har hon aldrig hört talat om lerinpackning?????

2 kommentarer:

  1. Lowis snackar:
    Gillar du lera Agnes, åh jag hatar att bli blöt och smutsig under tassarna. Än mer hatar jag dusch, det är så jobbigt, speciellt efteråt när man måste fara omkring som en hottentott för att få tillbaka sin rätta lukt igen, det är påfrestande.
    Jag gillar att sukta på rena fina ytor, men är jag allt för nyfiken tänker jag inte på vart nosen styr mig.
    Nos på dig

    SvaraRadera
  2. Hej Agnes
    Jag gillar att duscha coh skulle gärna vilja ha ett badkar att ligga och softa i. Päronen ska bygga båtdäck (vi har ju ingen båt??) med spabad och då ska jag lätt ligga där och bubbla omkring
    Ha de gott, tack för tipset hur man blir fågelhund

    SvaraRadera