söndag 4 april 2010

Jag har blivit storasyster!!!

Jaha, då har man tydligen blivit storasyster... Matte berättade att min hundmamma fick fyra små löjliga "korvar" häromdagen (se länk http://vovve.info/hnoss). Hon tittade på bilder av de där tramsiga varelserna och sa "man har svårt att tro att du har varit så där liten, Agnes". Hallå, vaddå - jag är väl fortfarande liten och söt??? Lite större än när jag var bebis, javisst - men ändå så oerhört gullig och mysig...
Jag är dock nästan lite rädd att matte och husse kommer att säga att de där fjantisarna till vovvebebisar är sötare än vad jag är... *grrr* Då biter jag dem i tårna som straff!!! Jag är faktiskt det bästa de har - det har de sagt många gånger!!!!!
(Jag tänker inte erkänna för matte - men jag känner mig faktiskt ganska stolt och vuxen att ha blivit storasyster... Så GRATTIS Humlan - jag hoppas få se de små fjantarna innan de flyttar ut ur boet).

2 kommentarer:

  1. Sånna där valpar är inget att ha. bara småskitar som tror de kan göra som de vill. *fnys*
    Tror inte ens att de vågar bada.
    Bit matte i tårna i stället om hon säger att de är söta!
    //Amos

    SvaraRadera
  2. Ja, det blir nog lite tjuvnyp i mattes tår, för jag har redan hört henne säga att de där löjliga småskitarna är så söta - och skrynkliga i nosen... Men vem vill väl ha en skrynklig schnauzer??? Schnauzrar ska se ut som jag: superläcker och slät i hyn som en bebisrumpa...

    SvaraRadera