lördag 29 maj 2010

Min dagbok

07:00 Tjohoo, promenad! Det är det bästa som finns...
08:00 Tjohoo, hundmat! Det är det bästa som finns...
12:00 Tjohoo, leka i trädgården! Det är det bästa som finns...
14:00 Tjohoo, åka bil! Det är det bästa som finns...
15:00 Tjohoo, leka med en boll! Det är det bästa som finns...
17:00 Tjohoo, matte och husse kommer hem! Det är det bästa som finns...
18:00 Tjohoo, hundmat! Det är det bästa som finns...
20:00 Tjohoo, bli kliad på magen i soffan! Det är det bästa som finns...
22:00 Tjohoo, sova i mattes och husses säng! Det är det bästa som finns...

4 kommentarer:

  1. Ha ha jag får mat fyra gånger om dagen och massage på magen mellan det.....

    SvaraRadera
  2. Fyra gånger??? Vilken snäll matte du har...

    SvaraRadera
  3. Du, Agnes...
    Idag kom jag på hur jag skulle lura matte, har lite jobbigt med att äta vet du ju. Men idag tog "stora lill" matte in maten på hennes säng, då sa det bara mums så var det slut... Så nu vet jag hur mycket dom gör för mig...
    NOS på dig

    SvaraRadera
  4. Det är väl inget märkvärdigt - jag äter ALLTID frukost på sängen. Matte sjunger en liten sång för mig på väg nerför trappan när hon kommer med maten. Då hinner jag vakna till liv...

    SvaraRadera