fredag 14 maj 2010

Måste packa...


Häromkvällen kom matte och husse hem och såg jätteglada ut - sedan sa de att jag skulle packa mina saker och flytta...!!! *hmmm* Jag blev lite misstänksam och rädd - hade de lessnat på mig kanske? Hade jag gjort något dumt??? Nä då, orsaken till att jag måste stoppa alla mina leksaker (och givetvis min mat) i en väska och flytta beror på att matte och husse köpt nytt hus dit vi ska flytta i sommar...
Det här ska bli spännande... Jag vet ju inte hur man gör när man flyttar, men det behöver jag nog inte bekymra mig om - det är något som matte och husse får ta hand om. Jag relaxar bara, gäspar och njuter i väntan på att de säger att det är dags att åka till nya huset...

1 kommentar:

  1. Packa det gör mig stressad, även om min väska kommer fram, man vet ju aldrig om dom tänker lämna bort en på vägen och dom andra ha trevligt utan mig. Men nu mår jag inget vidare, så här ska inte packas. Fått ny mat igen, åh du må tro att det fjäskas för mig.
    Nos på dig

    SvaraRadera