söndag 27 juni 2010

Lyktstolpe...

*suck* Imorgon är det dags att gå till dagis igen - hoppas inte att de andra jyckarna tänker göra som de gjorde i torsdags: då fungerade jag som lyktstolpe när vi gick på promenad... Jag vill aldrig mer gå ut med stora hanhundar - de är så duktiga på att sikta in sig på lilla mig när de ska kissa...
Matte och husse var tvungen att spola av mig i badkaret och schamponera mig två gånger bara för att inte behöva lukta gammalt kiss... Det var INTE kul!!!
Tror att de andra jyckarna är avundsjuk på mig för att jag ska flytta - och dessutom få nya vänner på ett nytt dagis... Men de kan väl ändå bete sig lite trevligare än att pinka på mig??? *suck*

2 kommentarer:

  1. Du menar inte att de är så fräcka på ditt dagis, tur att du ska byta!
    Själv har jag ju semester*ler stort*
    I morgon bär det av med små mattarna till Nyköping, dom ska lämna mig i en vecka, för att sola och bada på cypern, ha vi som har det så skönt på sjön, fattar inte vad det är för fel på det. ..
    I går plockade matte bort 21 fästingar på mig, hon höll på att dö...vilken ö vi har firat midsommar på. Små som matte aldrig sett dem tidigare.
    Nos på dig

    SvaraRadera
  2. 21 elakingar??? *brrr* Har din matte inte satt på dig fästingmedel ännu??? Det är att rekommendera - då slipper man de flesta av de äckliga blodsugarna...

    SvaraRadera