fredag 16 juli 2010

Mitt nya boende

Igår hände något läbbigt. Fick följa med matte o husse i bilen för att åka och titta på mitt nya boende. Men när jag kom in i huset var det helt tomt - bara äckliga blanka golv överallt som man halkade på. Inga möbler alls... Ska jag verkligen behöva bo så där??? Vad har jag gjort för fel???
Hemma är det full rulle, möbler och prylar försvinner - matte o husse snor dem o stoppar in i en stor låda som de satt fast bakom bilen... Fattar ingenting av vad som händer...

2 kommentarer:

  1. Hej Agnes!
    Hur har du det i ditt nya hem, hittat några roliga polare ute på gatan? Jag njuter nu i svalare luft, sover mest hela dagarna!
    Nos på dig!

    SvaraRadera
  2. Jodå, igår kväll hittade jag en jättefin "kompis" som jag inte fick hälsa på. Fastän jag skrek i högan sky för att få springa dit så sa matte och husse bara åt mig att det var en HARE som inte ville busa med mig... Hur vet de det??? Hörde aldrig att de frågade honom/henne... *suck*

    SvaraRadera