måndag 26 juli 2010

Nu är vi på plats

Nu har vi kommit på plats i nya huset. För ett antal dagar sedan dök alla möblerna upp och jag kände mig hemma igen... Och häromdagen träffade jag Foppa, en lika liten och söt hundfröken som jag - men hon var en blandras med bl a nakenhund i basen... Vi pratades vid en stund - tills hon lessnade och morrade lite åt mig. Då bestämde våra mattar att vi hälsat färdigt på varann. Tråkmånsar, jag hade ju velat fortsätta nosa på henne...
Det är förresten jättekul att hela huset nu är i ett plan, då har jag uppsikt över matte och husse hela tiden - slipper slita ut mig genom att springa upp och ner i trappor för att spana... Jag trivs!
Nästa vecka börjar jag nytt dagis - det ska bli spännande, fast samtidigt lite läskigt...

6 kommentarer:

  1. Nakenhund, ha ha ha stackars liten.....

    SvaraRadera
  2. Men hon var inte naken - hade fullt med päls över kroppen så jag fattar ingenting...

    SvaraRadera
  3. Synd att du inte bor nära mej för då kunde du varit på Doris dogdagis om dagarna, det hade bara varit du och jag och vi kunde käkat leverkorv och godis och tjockekorv varenda dag....shit va kul vi skulle haft...och så kunde vi morra och skälla på alla som går i trappan.....flytta till Hörby vetja..

    SvaraRadera
  4. Frågade matte om jag kunde få pengar till tågbiljett ner till dig i Hörby. Men hon sa att jag är för liten och inte får åka så långt utan sällskap. Så det blir alltså bara torrfoder och köttkonserv för mig - inga goda leverkorvar etc ihop med dig. Dumma matte och SJ!!!

    SvaraRadera
  5. Åh får du inte en smaka falukorv, matte fjäskade för mig igår och bjussade på det...gott må du tro

    Nos Lowis

    SvaraRadera
  6. Kul me ett nytt hus, va? Nu har matte äntligen bestämt sig för var min blogg ska vara och det är här:
    http://agnestopdog.blogspot.com/

    SvaraRadera