onsdag 11 februari 2009

Längtan hem


Ojojoj, vad jag längtade hem idag från dagis - hann inte ens klä av mig förrän jag var tvungen att springa fram till en av mina favoritmjukisar (en flodhäst) och attackera den... Men innan flodisen dog pep den olyckligt och jag blev helt exalterad... Nu har jag fått en ny tuggring - men den är redan halvt uppäten. Det är ju såååå gott! Jag tror att mina ägare tycker lite om mig.
Häromdagen frågade husse om jag skötte mig på dagis - då blev jag lite skraj och undrade vad fröken skulle säga, eftersom jag är lite busig av mig. Men min dagisfröken var snäll och lojal mot mig och hävdade att jag alltid var snäll *fniss fniss*. Husse skulle bara veta sanningen...

1 kommentar:

  1. Inte kan väl du vara annat än snäll Agnes? *skratt*
    Härligt med tuggringar! Skägget blir så underbart naturligt slitet av dem och tänderna fantastiskt rena och vita :)
    Vi ses imorgon "min" lilla plutta!
    Kramar,
    "valpmatte" Pernilla

    SvaraRadera