onsdag 18 februari 2009

Vem är hemma???

Igår hämtade matte mig från dagis. Hon talade om att vi skulle hem och leta efter husse som kommit hem - han hade varit borta över natten och jag var lite sur på honom för det. Jag sprang fram till bilen, studsade in i buren och väntade ivrigt på att få komma hem och leta... *ler* Sprang raka vägen fram till ytterdörren och väntade på att matte skulle öppna så att jag kunde börja mitt sökande. I hallen? Näää... I gästrummet??? Näää, inte där heller... I badrummet??? Nämen, var har han tagit vägen, tänkte jag. Då hörde jag hans röst - och jag blev så lycklig...!!! Han hade lagt sig på sängen, och jag sprang upp och ner från hans fötter hela vägen upp i ansiktet - gång efter gång efter gång... *ler lyckligt* Äntligen hemma!!!
Jag saknar honom ju så oerhört mycket när han inte är hemma - men när han väl är hemma, så kan jag strunta i honom och leka med mina leksaker istället... Viktigast är att flocken är samlad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar