torsdag 5 mars 2009

Jag skrämde matte

Fortfarande ensam med matte, och livet är skittråkigt! Tror att även matte tycker att livet är piss när inte husse är hemma, för hon verkar vilja gosa så extra mycket med mig just nu... Men jag klagar inte på det, det är faktiskt ganska mysigt. Men ikväll blir vi glada, för matte talade om för mig imorse att husse kommer hem ikväll. Äntligen!!!!!
Hur som helst; jag skrämde matte igår kväll. Vi hade lagt oss - matte tittade på TV och jag sov gott. Drömde om allt kul jag hade gjort på dagis - och så råkade jag yla...!!! Matte studsade till - och jag såg nog hur rädd hon såg ut... *flinar glatt* Synd bara att hon inte hade hunnit somna när jag gav ifrån mig mitt ljud - då hade hon darrat som ett asplöv och trott att det var en varg i huset... *fniss*

1 kommentar:

  1. Bra gjort, Agnes! Så brukar jag också göra och det är så kul att se när matte hoppar högt, visst är det? När jag ska väcka henne sätter jag mig på hennes kudde och river henne i håret. Bra tips, eller hur? Hälsningar Vera

    SvaraRadera