söndag 1 mars 2009

Jag vann!

Mina nya vinster
Igår, lördag, var jag på utställning igen. Matte och jag gick in i ringen - glatt påhejade av husse och min första matte, Pernilla. Först fick jag en lila rosett (HP = Hederspris) för att vara en lovande hund. Helt plötsligt stod matte även där med en röd-gul rosett (BIR = Bäst I Ras) i näven, och vet ni vad som hade hänt?!?!?! Jo, jag hade varit så duktig så jag VANN!!!!
Så visst känner man sig lite mallig och stöddig idag... *ler*

Samtliga vinster

1 kommentar:

  1. Oj Agnes! Grattis! Du kunde antagligen gå fint i ringen också, eller hur? Snygg är du ju, det har jag sett. När jag var ute och gick förut och blev blöt, kom en tant och sa "vad är det där för något? Så smala ben, ha, ha" Har du hört? Nej det har du förstås inte. Du är ju snygg och har lockiga ben. Det skulle jag också vilja ha (suck!) Din vän Vera

    SvaraRadera