onsdag 7 april 2010

Kurragömma

Jag ville ju bara leka kurragömma med matte och husse idag!!! Men de blev lite putta när jag hade gömt mig hos grannen lite längre ner på gatan... *surar*
Kom igen nu, dumma människor, jag hör er ju när ni ropar - men jag måste bara utforska om grannen har städat på tomten eller kanske har någon trevlig hund eller katt jag kan leka med... När jag är klar kommer jag tillbaka, jag sticker inte...
Jag kände mig väldigt vuxen när jag gjorde irrfärden några tomter bort från vår egen tomt...

2 kommentarer:

  1. Åh att du vågar, jag går aldrig iväg utan min matte eller husse. Men om jag hör att någon av mina kommer på gatan, då gäller det att någon stoppar mig, annars sticker jag rakt ut.
    Min matte snyggade till mig igår, blev av men halva mig kändes det som, klor och päls,men nu ser jag bra igen, mina vackra ögon var liksom borta under luggen.
    Nu ligger jag i min soffa och har huvudet på kudden och bara väntar på att matte ska resa på rumpan och säga att vi ska kissa...då blir det fart må du tro.
    Hon var taskig mot mig, hon tog på jogging kläder och lämnade mig hemma i morse. Gissa om jag tjurade...
    Nos på dig

    SvaraRadera
  2. Just nu kallar matte mig för "pälsbollen". Fattar inte varför... Men hon säger något om att min päls växer så det knakar - men jag har inte hört något...

    SvaraRadera